ნუკა გვალია – ამის მერე არ მახატია პირველობის სტატუსი?

Image

დასრულდა კონკურსი ,,საქართველოს ვარსკვლავი”,ალბათ, იცით უკვე, რომ გამარჯვება ნინა სუბლატმა მოიპოვა მან ხმების 47% მიიღო და ამასთან ერთად ხალხის სიყვარულიც.

საქათველო, რომ პატრაა ქვეყანაა და ჭორები მალე ვრცელდება ამას თქმაც აღარ უნდა, გამარჯვბიდანვე რამდენიმე წუთში სოციალურ ქსელებში ნინა სუბლატის გამარჟება განხილვის საგანი აღმოჩნდა, რა თქმა უნდა ზოგი დადებითად აფასებდა მის გამარჯვებას ზოგიც კი არა.

ნუკა გვალია ერთ-ერთი კონკურსანტია, რომელიც ხალხმა შეიყვარა, თუმცაღა ნუკასვე განცხადებით ეს დროოებითი იყო, ნუკვა გვალია თავის ,,ფეისბუქ” გვერდზე ,,დაბოღმილებს ”სტატუს უძღვნის, მას უცვლელად გთავაზობთ.

ბევრის კომენტარი და პმ მოწერილი წავიკიტხე, უსამართოლობა არის თუ უსამართლობა არ არის ეგ უკვე მე მაგრად არ მაინტერესებს ჩემო მეგობრებო )) ყველაზე ყველაფერი 100% კარგად ვიცი ალბათ იმიტომ რომ თბილისია პატარა ♥ ჰოდა რას ვამბობდი მე მიხარია ის რაც მოხდა თან ძალიან , არც დაბოღმილი ვარ არც არსად ცუდს ვწერ და არც დავწერ იმიტომ რომ არავარ ეგეთი ადამიანი, რაც შეეხება დისკის ჩაწერას მაგას მაინც ვაპირებ, კლიპსაც ვაპირებ , ლონდონში მე წამსვლელი არ ვიყავი ალბათ იმიტო რო ქმარი მყავს და ორსულად ვარ … თან ნამდვილად არ მინდა ხმის დამუშავება …მეზარება : )) ისევ ჩემით მირჩევნია …. ხოდა კიდე ვინ ვისი ვარსკვლავია მე არ მიკითხია და საერთოდ ეგეთი წინადადება არ დამიწერია ტქვენ აზრებს რო მიფრქვევთ, მე მადლობას ვუხდიდი “ჩემს გულშემატკივრებს” და ვინც არ იყავით ჩემი გულშემატკივრები საერთოდ რა გინდათ ჩემ ვალლ ზე? : )) იცით რა არის? მე მაინც აქ გამჩერებელი არავარ : ))) რაის საქართველო … აქ შოუ ბიზნესი ჯერ არც დაბადებულა სამწუხაროდ : ) და არ ვაპირებ ჩავლპე აქ ჭორის და ბოღმის ბუდეში : )) მე ეგეთი არავარ და ვერც ეგეთ ადგილზე ვერ ვჩერდები ♥ ეხლა მივმართავ ჩემებს ♥ მიყვარხართ და კიდევ ბევრჯერ უღრმესი მადლობა სუყველას ♥ თითოეული ზარისთვის , თითოეული თბილი სიტყვისთვის ♥ მიყვარხართ ძალიან და ეხლა იმ ბოღმებმა მითხარით აბა? როდესაც ენრაოდენობა ადამიანები მწერენ და წერენ გინდა პირადში , გინდა კომენტარებში რომ “ნუკ შენ ვარსკვლავზე მეტი ხარ” ამის მერე არ მახატია პირველობის სტატუსი? : ))))))))))))))) და გადახედეთ ჩემს ინტერვიუებს სადაც მეკითხება ჟურნალისტი ” რატომ გადაწყვიტე საქართველოს ვარსკვლავში მონაწილეობის მიღება? ” მე ვპასუხობ “მაინტერესებდა ხალხი როგორ მიმიღებდა და თუ მოეწონებოდათ ჩემი ნამღერი. როდესაც უამრავი გაღიარებს მანდ უკვე ნებისმიერი პირველობის სტატუსი კარგავს ფასს ჩემთვის ” და ეხლა თამამად ვამბობ მე ის მივიღე რის გამოც მონაწილეობა მივიღე საქ. ვარსკვლავში : ) მე მაქვს უამრავი ადამიანის სიყვარული სითბო პატივისცემა აღიარება და ამაზე მაგარი არაფერი არ არის ♥ ხო ისე კიდე იტყვით კვალიაშვილი საქმეს უწყობდაო? : )) its fucking funny you know? : ))

Unlike ·  · Share · 7 hours ago near Tbilisi · 

Leave a Reply

