ჩემი თავი მოკლე „ანკეტით“ ღირსი ვარ – ვიყო შორენა ბეგაშვილის შეყვარებული.

Image

სახელი : შმაგი

გვარი : ბერუაშვილი

ვარ – ჟურნალისტი

მაღიზიანებს- მიბაძვები

მეშინია – ხანხადან ჩემი თავის ((

ვიცი – თითქმის ყველაფერი

არ ვიცი – როგორია ნამდვილი შმაგი ანუ ნამდვილი მე

შემიძლია – რასაც მოვინდომებ ყველაფერი

არ შემიძლია – მოვკლა ადამიანი

ვმეგობრობ – ნორმალური აზროვნების ხალხთან ასევე არანორმალურებთან.

ვაპატიებ – ყველაფერს საერთოდ, საერთოდ ყველაფერს

ვერ ვაპატიებ საყვარელ ადამიანს – 10 ლარს :დ

ვეძებ – ჩემი ოცნების გოგოს, რომელიც არა რსებობს. კერძოდ ,,შორენა ბეგაშვილი’’

ვჩხუბობ – ყოველთვის როცა რამე არ მომწონს

ვკარგავ – მეგობრებს

მყავს – არავინ

ვემალები – ისეთ ნაცნობებს ვისთანაც არაფერი მაქ სალაპარაკო გარდა „გამარჯობა რას შვები?“ ყოველთვის ვცდილობ არდამინახონ რო არმომიწიოს მისალმება :DDDDDDDDDDDDDD

ვემტერები – ამ მთავრობას ;დ (რაღაც ხო უნდა დამეწერა)
მაინტერესებს – როგორი ვიქნებოდი რო ვცხოვრობდე ამერიკაში.

არ მაინტერესებს – არაფერი.

მიკვირს – იმათი ვისაც მოსწონს ისეთი გოგოები, რომელიც არ უნდ ამოგწონდეს

ვაკეთებ – ყოველთვის იმას რასაც არ უნდა ვაკეთებდე.

მესიზმრება – კოშმარები (მარა აი გუშინ დამესიზმრა ვითომ შეყვარებული მყავდა პროსტა ბანძი ( )

ვეწევი – პლანს

მწყინს – არაფერი

ვხარჯავ – ნერვებს თქვენზე

ვუხეშობ – ყველასთან ვინც არმევასება

ვუსმენ – პოპს

ვკითხულობ – ლიტერატურას

ვკლავ – ბუზებს

ვაფუჭებ – ყველაფერს

ვცხოვრობ – ნაგავში

ვმღერი – ნორმალურად

ვიტყუები – იშვიათად

ვგიჟდები – ჩემ თავზე

ვოცნებობ – თავისუფლებაზე

ვფიქრობ – რას გავაკეთებ როცა შორენას შეყვარებული ვიქნები

მძულს – საქართველო

ვნანობ – არაფერს

მენატრება – ბავშობა, როცა ვიყავი გიჟი, ცანცარა და მხირული

ვაგროვებ – კალმებს და ჟურნალებს ჩემ სტატიებს რა თქმა უნდა )

“ვკაიფობ” – უმეტესად Directionerზე, , , „მტრებზე“ ჩემ თავზე… ნუ

მოკლედ ყველაფერზე

ვიზიდავ – ვინც საჭიროა :დ

ღირსი ვარ – ვიყო შორენა ბეგაშვილის შეყვარებული.

ImageImageImage

2 Comments

Leave a Reply

